Standardno vrijeme ukrcavanja je subotom u 17h, dok je iskrcavanje predviđeno u subotu ujutro (najkasnije 9h). U predsezoni, u proljeće i jesen, moguće je unajmiti jahtu na tjedan dana ili manje kada imamo više jahti na raspolaganju te nam je lakše udovoljiti Vašim zahtjevima.
Cijena najma jahte u našoj agenciji uključuje najam naše jahte na dogovoreno vrijeme. U cijenu ulaze svi sadržaji koji se nalaze na jahti a to su: autopilot, GPS i chart plotter, dubinomjer i pokazatelj brzine vjetra, električna vitla, VHF stanica, sustav za grijanje, napajanje od 220V i punjac baterije, radio, MP3 ili CD player, zvučnici u salonu i kokpitu, opskrba toplom vodom. Dodatne stvari poput završnog čišćenja, vanbrodskog motora i najam skipera plaćaju se naknadno u bazi.
Advance Provisioning Allowance (APA) je fond u iznosu 30% od cijene najma za pokriće troškova pripreme jahte, turističke boravišne pristojbe (7 HRK po osoba / dan ili oko 1 EUR po osobi / dan), potpune opskrbe broda; naknade za luku, vez i druge pravne pristojbe, dizel i gorivo, napojnice za posadu, a ovisno o gostu posebni zahtjevi vezani za usluge, rutu, hranu, piće i ostala potrošnja bit će evidentirani od strane kapetana i na kraju najma gostu će biti vraćen ostatak iznosa, ili će se tražiti da plati razliku ako su nastali dodatni operativni troškovi. APA je primjenjiva samo u slučaju unajmljivanja jahte s posadom.
Boravišna pristojba poseban je porez koji plaća svaki turist koji ostvaruje noćenje u smještajnom objektu u Republici Hrvatskoj. Porez se plaća u iznosu od 7 kuna (cca. 1 Euro) po osobi prije samog ukrcavanja na brod. Djeca do 12 godina i osobe s invaliditetom oslobođeni su plaćanja boravišne pristojbe, dok maloljetnici od 12 do 18 godina plaćaju 50% punog iznosa.
Nakon što potpišete ugovor s našom agencijom, iznos od 50% od ukupne cijene trebate uplatiti na naš račun do isteka ponude ( obično 2 ili 3 dana ) te nam poslati kopiju uplate faksom ili e-mailom. Po primitku uplate, odmah ćemo Vas obavijestiti i potvrditi primanje uplate mailom. Ostatak od 50% treba biti uplaćen najkasnije 6 tjedana prije samog chartera. Podatke o našem bankovnom računu naći ćete u samom ugovoru.
Ukoliko se odlučite za off-line uplatu kreditnom karticom, potrebno je ispuniti formular za autorizaciju koji ćemo Vam poslati, a potom ga poslati na naš broj faxa: +385 21 474 409 ili našu email adresu.
Upisanim podacima vezanim uz Vašu kreditnu karticu ovlašćujete agenciju da sukladno dogovoru naplati vrijednost vaše rezervacije. Kreditnu karticu teretimo za iznos izražen u kunskoj protuvrijednosti obračunatoj po srednjem tečaju HNB-a na dan uplate. Kod plaćanja karticom biti ćete obavješteni o eventualnoj promjeni ponuđenih popusta.
Naš je savjet da na brod ponesete osobne dokumente, svu papirologiju potrebnu ako sami upravljate plovilom, raznovrsniju odjeću u slučaju lošeg vremena i, podrazumijeva se, stvari za osobnu higijenu. Sve ostalo što Vam je potrebno trebali biste naći na brodu.
Da, naša agencija pruža i usluge transfera od zračne luke do baze Vašeg plovila.