Povratak na prethodnu stranicu

Najčešće postavljena pitanja

1. KADA SE MORAMO UKRCATI I ISKRCATI S BRODA? KOLIKO JE VAŠA AGENCIJA FLEKSIBILNA PO PITANJU TOGA?

Standardno vrijeme ukrcavanja je subotom u 17h, dok je iskrcavanje predviđeno u subotu ujutro (najkasnije 9h). U predsezoni, u proljeće i jesen, moguće je unajmiti jahtu na tjedan dana ili manje kada imamo više jahti na raspolaganju te nam je lakše udovoljiti Vašim zahtjevima.

2. ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU NAJMA JAHTE?

Cijena najma jahte u našoj agenciji uključuje najam naše jahte na dogovoreno vrijeme. U cijenu ulaze svi sadržaji koji se nalaze na jahti a to su: autopilot, GPS i chart plotter, dubinomjer i pokazatelj brzine vjetra, električna vitla, VHF stanica, sustav za grijanje, napajanje od 220V i punjac baterije, radio, MP3 ili CD player, zvučnici u salonu i kokpitu, opskrba toplom vodom. Dodatne stvari poput završnog čišćenja, vanbrodskog motora i najam skipera plaćaju se naknadno u bazi.

3. ŠTO JE APA?

Advance Provisioning Allowance (APA) je fond u iznosu 30% od cijene najma za pokriće troškova pripreme jahte, turističke boravišne pristojbe (7 HRK po osoba / dan ili oko 1 EUR po osobi / dan), potpune opskrbe broda; naknade za luku, vez i druge pravne pristojbe, dizel i gorivo, napojnice za posadu, a ovisno o gostu posebni zahtjevi vezani za usluge, rutu, hranu, piće i ostala potrošnja bit će evidentirani od strane kapetana i na kraju najma gostu će biti vraćen ostatak iznosa, ili će se tražiti da plati razliku ako su nastali dodatni operativni troškovi. APA je primjenjiva samo u slučaju unajmljivanja jahte s posadom.

4. ŠTO JE TURISTIČKA BORAVIŠNA PRISTOJBA?

Boravišna pristojba poseban je porez koji plaća svaki turist koji ostvaruje noćenje u smještajnom objektu u Republici Hrvatskoj. Porez se plaća u iznosu od 7 kuna (cca. 1 Euro) po osobi prije samog ukrcavanja na brod. Djeca do 12 godina i osobe s invaliditetom oslobođeni su plaćanja boravišne pristojbe, dok maloljetnici od 12 do 18 godina plaćaju 50% punog iznosa.

5. KADA I KAKO MOGU PLATITI NAJAM JAHTE?

Nakon što potpišete ugovor s našom agencijom, iznos od 50% od ukupne cijene trebate uplatiti na naš račun do isteka ponude ( obično 2 ili 3 dana ) te nam poslati kopiju uplate faksom ili e-mailom. Po primitku uplate, odmah ćemo Vas obavijestiti i potvrditi primanje uplate mailom. Ostatak od 50% treba biti uplaćen najkasnije 6 tjedana prije samog chartera. Podatke o našem bankovnom računu naći ćete u samom ugovoru.

Ukoliko se odlučite za off-line uplatu kreditnom karticom, potrebno je ispuniti formular za autorizaciju koji ćemo Vam poslati, a potom ga poslati na naš broj faxa: +385 21 474 409 ili našu email adresu.

Upisanim podacima vezanim uz Vašu kreditnu karticu ovlašćujete agenciju da sukladno dogovoru naplati vrijednost vaše rezervacije. Kreditnu karticu teretimo za iznos izražen u kunskoj protuvrijednosti obračunatoj po srednjem tečaju HNB-a na dan uplate. Kod plaćanja karticom biti ćete obavješteni o eventualnoj promjeni ponuđenih popusta.

6. ŠTO JE POTREBNO SA SOBOM PONIJETI NA BROD?

Naš je savjet da na brod ponesete osobne dokumente, svu papirologiju potrebnu ako sami upravljate plovilom, raznovrsniju odjeću u slučaju lošeg vremena i, podrazumijeva se, stvari za osobnu higijenu. Sve ostalo što Vam je potrebno trebali biste naći na brodu.

7. DA LI ORGANIZIRATE TRANSFERE OD ZRAČNE LUKE DO BAZE?

Da, naša agencija pruža i usluge transfera od zračne luke do baze Vašeg plovila.